سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سالیانى که پسر آدم در آن نزد خدا از پیروى هوا معذور است ، شصت سال است . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:15 صبح

زندگی در دنیای مدرن امروز که با اینترنت و سایت های دیجیتال عجین شده است، تمامی وجوه و ابعاد زندگی را تحت تاثیر خود قرار داده است. به طور ی که سفر کردن نیز از فناوری های پیشرفته امروز اثر گرفته و به طور مدرن، سریع و راحت انجام می شود.

روند سفر در دنیای دیجیتال از استرس های سفر کم کرده و بر کیفیت آن افزوده است. در گذشته تمامی مراحل سفر، اعم از خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار و رزرو هتل با طی کردن مراحل سخت و پیچیده و صرف زمان زیاد انجام می شد.

اما امروزه با استفاده از سایت های اینترنتی و آنلاین می توان تمامی کارهای مرتبط با سفر را به راحتیو در زمان بسیار کوتاه انجام داد. برای دست یابی به این هدف فقط مراجعه اینترنتی به سایت معتبر گردشگری و کمی درایت لازم است. در این سایت ها سامانه رزرو اسیون آنلاین امکان دسترسی به انواع هتل های معروف و با کیفیت جهان را به راحتی در دسترس کاربران قرار می دهد.

رزرو هتل خارجی?

مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی و رزرو هتل خارجی د ارند، می توانند با استفاده از سایت های آنلاین، اطلاعات کاملی از هتل مورد نظر خود را به دست آورند. فرایند رزرو هتل اینترنتی بسیار آسان و قابل دسترس است. استفاده از رزرو اینترنتی هتل به قدری ساده و آسان است که هر مسافری با هر سطحی از آگاهی می تواند از این روش استفاده کند.

 بهترین سایت رزرو هتل

با گسترش روز افزون تکنولوژی و همه گیری آن تعداد زیادی از وب سایت های گردشگری در این حوزه فعالیت می کنند. اما در این بین کدام مهم است که بدانیم وب سایت بهتر است و از چه ویژگی هایی برخوردار است. از همین رو در این مقاله خصوصیات سایت رزرو هتل مناسب را بیان می کنیم.

  • یکی از ویژگی های سایت رزرو هتل مناسب، سادگی و راحتی است. مسافران باید با مراجعه به سایت بتوانند به راحتی با قسمت های مختلف رزرو اسیون دسترسی داشته و انواع هتل ها را پیدا کنند و دچار سردر گمی نشوند.
  • سایت با انواعی از هتل های مختلف طرف قرارداد باشد و بتواند گزینه های زیادی را به مسافر پیشنهاد دهد.
  • امکان مشاهده جزییات هتل ها و اطلاعات کامل و جامع برای کاربران وجود داشته باشد .
  • طیف قیمتی زیادی را به مسافران ارائه دهد. از هتل های ارزان گرفته تا هتل های لوکس گران قیمت باید در دسترسی کاربران قرار گیرد.
  • دارای سابقه درخشان و فعال بوده و انواع گواهینامه های معتبر گردشگری را کسب کرده باشد.
  • از درگاه پرداختی آنلاین مطمئن و آسان برخوردار باشد تا کاربر به راحتی و با اطمینان خاطر نسبت به پرداخت خود اقدام کند.

رزرو هتل خارجی?

سامانه جامع رزرواسیون آنلاین هتل، یکی از ابزار هدفمند برای تمامی کسانی است که در صنعت گردشگری در حال فعالیت هستند. با افزایش تعداد مسافران ضرورت استفاده از روش رزرو آنلاین هتل خارجی دو چندان احساس می شود . با این سیستم هم مسافران و هم هتلداران بسیار راحت و سریع به اهداف خود می رسند.

استفاده از یک سایت رزرو هتل خوب، به هتلداران کمک می کند تا در صنعت خود پیشرفت کرده و بتوانند سهم خوبی از بازار این صنعت کسب کنند.

تیک بان به عنوان یکی از معتبرترین و کاملترین سایت های گردشگری، رزرو آنلاین هتل را در دسترس کاربران قرار می دهد و مزیت تیک بان به سایر سایت ها دسترسی گسترده به انواع فراوانی از هتل های خارجی در سراسر دنیا می باشد. با این امتیاز مسافران انتخاب بیشتری را پیش رو دارند و دست یابی گزینه های دلخواه خود را راحتتر انجام می دهند.

تیک بان با سیستم جستجوی سریع، به روز و کارآمد، با سیستم فیلترینگ حرفه ای ، امکان رزرو آنلاین هتل خارجی را به طور سریع فراهم می کند.

منبع:  بهترین سایت رزرو هتل خارجی را بشناسید


یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:14 صبح

شاید سالها پیش، رزرو هتل در سفر های خارجی تبدیل به معضلی پیچیده برای مسافران خارج از کشور بوده است. اما با پیشرفت زیر ساخت های صنعت گردشگری و به وجود آمدن تعداد زیادی از وب سایت های آنلاین در این زمینه، امروزه مسافران به راحتی می توانند هتل خود را در هر گوشه از دنیا رزرو کنند.

فرقی نمی کند به کدام کشور سفر می کنید یا کدام هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنید، با مراجعه به وب سایت های گردشگری که از اعتبار خوبی برخوردارند، رزرو هتل خارجی به آسانی انجام پذیر است.

یکی از بهترین دستاوردهای خدمات اینترنتی سفر، دسترسی به کاملترین فهرست هتل ها در سراسر دنیا می باشد. مسافران از طریق این سایت ها می توانند با کمی جستجو و تمرکز به انواع هتل ها در کشور های مقصد دست پیدا کنند.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از روش رزرو هتل آنلاین، مشاهده قیمت رزرو هتل می باشد. برای انتخاب هتل مورد نظر و دسترسی به قیمت آنها، سپس مقایسه و انتخاب بهترین گزینه دیگر نیازمند نیستید با یکایک هتل ها تماس تلفنی برقرار کنید یا به دفاتر مسافرتی مختلف مراجعه کنید و پس از کلی صحبت کردن با کانتر فروش و با تکیه بر به اطلاعات ناقص، هتل مناسب خود را برگزینید.

 با رجوع به سایت های اینترنتی رزرو هتل، به آسانی و با صرف زمان کوتاه می توان به لیست جامعی از هتل ها با قیمت آنها دسترسی داشت. سپس با مطالعه جزئیات هتل ها بر طبق سلیقه و بودجه خود می توانید هتل دلخواه را رزرو کنید.

مشاهده قیمت هتل ها به صورت آنلاین، به تنهایی چندین مزیت دارد. یکی این که می توان از قیمت همان روز هتل مطلع شد. دیگر این که با مشاهده قیمت ها امکان دستیابی به ارزان ترین هتل به راحتی وجود دارد. سوم این که می توان به مراجعه آنلاین از تخفیفات ویژه هتل ها باخبر شده و رزرو هتل خارجی ارزان قیمت را تجربه کرد.

 رزرو هتل خارجی آنلاین و این همه عکس!

مسافران خارج از کشور بسیار تمایل به استفاده از هتل های شیک و راحت دارند. اما چگونه می توان به اطلاعات کامل و جامعی درباره هتل های خارجی دسترسی داشت؟ پاسخ کاملا واضح است. با جستجوی آنلاین در سایت تیک بان به آسانی امکان مشاهده عکس هتل مورد نظر وجود دارد. کافیست به تیک بان مراجعه کنید و با وارد کردن اطلاعاتی مانند مقصد و تاریخ فهرست انواع هتل ها در صفحه رزرو به نمایش در می آید.

با کلیک برروی نام هتل می توانید به راحتی عکس های هتل را به همراه آدرس و موقعیت مکانی هتل مشاهده کنید.

به طور مثال، کاربر به دنبال رزرو هتل دبی یا رزرو هتل استانبول است. می تواند با وارد کردن نام استانبول و تاریخ رزرو اتاق به تمامی هتل های استانبول دسترسی پیدا کند. سپس هتل دلخواه خود را انتخاب و کلیک نماید. در این صورت تصاویر انواع اتاق های هتل، لابی و نمای بیرونی هتل نمایش داده می شود. با این امکان انتخاب برای کاربر بسیار آسانتر شده و با دید کامل هتل خارجی خود را رزرو می کند. مزیت این کار این است که عکس هتل ها به صورت آنلاین و جدید است و مسافر می تواند در انتخاب خود با اطمینان بیشتری عمل کند.

بهترین سایت رزرو هتل های خارجی

تیک بان با دارا بودن سابقه ای درخشان در خدمات دهی بهینه به مسافران و همچنین گواهینامه های معتبر گردشگری همچون گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و بسیاری دیگر، یکی از جامع ترین و معتبرترین وب سایت هایی است که در زمینه گردشگری خدمات بی نظیری را به مسافران ارائه می کند.

با مراجعه به تیک بان، مسافران به راحتی و در زمان کوتاه به انواع هتل خارجی دسترسی داشته و با مشاهده قیمت های آنلاین و تصاویر هتل ها به همراه نظرات کاربران، در انتخاب خود شک و تردید به خود راه نداده و بهترین گزینه را برمی گزینند.

با پرداخت آنلاین کارت عضو شتاب در جهت رزرو هتل خارجی، مسافران با خیالی آسوده از اقامتی رویایی و دلنشین برخوردار می شوند و سفری به یاد ماندنی را سپری خواهند کرد.

منبع: خبر فوری


یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:14 صبح

در سفرهای هوایی گاهی پیش می آید که برنامه پرواز هواپیماها دچار تأخیر یا لغو شوند. رعایت حقوق مسافران یکی از مسائلی است که باید در این مواقع در نظر گرفته شود.

با آگاهی مسافران از حقوق خود در موارد اینچنینی برخورد کمتر بین مسافران و کارگزاران شرکت‌های هواپیمایی پیش می آید و در صورت اعتراض مسافران، ازچگونگی طرح شکایت خود مطلع می‌شوند.

برطبق ماده 5 قانون هواپیمایی کشوری مصوبه سال 1354 مجلس شورای اسلامی کلیه شرکت‌های هواپیمایی، آژانس های هواپیمایی و فرودگاه ها مکلفند تا حقوق مسافرارن را رعایت کنند.

حقوق مسافر مجموعه‌ای از استانداردها، دستورالعمل‌ها، سیاست‌ها و مقرراتی است که نحوه برخورد و رفتار شرکت هواپیمایی را در قبال مسافران تدوین می‌کند و هدف از آن تضمین حقوق مادی و معنوی وحفظ منزلت مسافران در طول پرواز است.

تاخیرهای پروازی

معمولا هواپیما مکلف است بر طبق ساعت پروازی که در بلیط معین شده پرواز را انجام دهد. اگر تاخیری در این ساعت انجام پذیرد، شرکت هواپیمایی مازم به انجام اقدامات عمومی وخصوصی است. دراین مواقع باید نماینده شرکت هواپیمایی در بین مسافران حضور پیدا کرده و در این باره اطلاع‌رسانی کند و همچنین از طریق سیستم اطلاعات پرواز در این خصوص اطلاع‌رسانی کند. این مقوله در طبقه بندی اقدامات عمومی تعریف شده است.

اما اقدامات خصوصی به چند دسته تقسیم می‌شود:

  • تأخیر بیش از یک ساعت تا دو ساعت: در این صورت باید از مسافران پذیرایی شود.
  • تأخیر بیش از دو ساعت تا چهار ساعت : در این مواقع ضمن انجام پذیرایی، برقراری ارتباط تلفنی، تغییر پرواز و انجام هماهنگی های لازم جهت اعزام مسافران با شرکت‌های دیگر هواپیمایی، انتقال مسافر از مسیر جایگزین و استرداد کامل مبلغ بلیط صورت می‌گیرد.
  • تأخیر بیش از چهار ساعت: در این موارد ضمن رعایت تمامی اقدامات قبلی شرکت هوایی مربوطه بایدخسارت وارده به مسافر را به میزان تعیین شده جبران کند. در صورت درخواست مسافر برای انصراف از پرواز، وجه مورذد نظر را به‌طور کامل مسترد کرده و خسارت وارده را جبران کند.

پرواز آسان?

نکته قابل‌توجه: اگر پرواز انجام گیرد ولی به‌علت نقص فنی هواپیما دوباره به فرودگاه بازگردد، زمان تأخیر از هنگام بازگشت هواپیما به فرودگاه محاسبه خواهد شد و طبق مقررات ذکر شده حقوق مسافر رعایت و حفظ می‌گردد. اگر شرکت‌ هواپیمایی مسافر را از طریق سایر خطوط هواپیمایی به مقصد برساند مشمول پرداخت خسارت، جریمه تأخیر نمی‌شود.

 با دانستن این مطالب مسافران به‌راحتی میدانند که در مواقع تأخیر و لغو پروازها چه اقداماتی برای آن‌ها انجام می‌شود و چگونه می‌توانند از حقوق خود دفاع کرده و خونسردی خود را حفظ کنند. اگر در این مواقع مسافران شاهد هرگونه توهین و رفتار غیر مسولانه از طرف کارگزاران شرکت مربوطه باشند یا مسافران اقدامات توهین آمیز انجام دهند، از طرف مراجع قضایی قابل پیگیری است.

تمامی پرداخت ها در جهت جبران خسارت از طرف شرکت هواپیمایی برای مسافران در قالب پرداخت های الکترونیکی انجام می‌شود. به‌طوری‌که مسافران به‌راحتی بتوانند آن را تحویل بگیرند.

بهتر است مسافران در هنگام خرید بلیط هواپیما به سایت‌های معتبر مراجعه کنند و از شرکت‌های هوایی معتبر بلیط هواپیما خریداری نمایند. تیک بان به آدرس tikban.com حامی حقوق مسافران با همکای ایرلاین های معروف، انواع بلیط هواپیما خارجی و پرواز های داخلی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و سفری خوش را برای آن‌ها رقم می زند.

بلیط هواپیما خود از کجا تهیه کرده‌اید؟ دفترچه راهنما را مطالعه کرده‌اید و در انتظار تعطیلات بزرگ خود هستید اما استرس قبل از سفر دارید. تنش قبل از پرواز برای مسافران عادی است اما چند نکته برای کمک به شما برای ورود به فرودگاه بدون استرس هست پس بدون استرس سوار هواپیما شوید!

توجه داشته باشید برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما  ابتدا باید یکی از سایت‌ها یا اپلیکیشن های فروش بلیط را انتخاب کنید  . با استفاده از این مراجع اینترنتی به‌راحتی می‌توانید قیمت‌ها و امکانات بلیط های هواپیمایی داخلی را به‌صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت مورد بررسی قرار دهید. خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی این شرایط را برای کاربران به وجود آورده که به تمامی ایرلاین های فعال دراین‌زمینه دسترسی پیدا کنند و باتوجه به برنامه پرواز، در چند ثانیه بلیط مورد نظر را تهیه نمایند.

منبع: دستورالعمل و حقوق مسافر در صورت لغو یا تاخیر پرواز های داخلی و خارجی


یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:14 صبح

دیدن فیلم برای همگی ما در زمینه های مختلف عاطفی، جنگی، عاشقانه، اجتماعی و وسترن می تواند جذاب و لذت بخش باشد. هر انسانی با توجه به نوع دیدگاه خود و علاقه های درونی نوع فیلم را انتخاب می کند. یکی از فیلم هایی که بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته، وسترن است.

 فیلم های وسترن در واقع واقعیت هایی را در زمان های مختلف به نمایش می کشیدند. پایه و اساس برخی از این فیلم ها در ابتدای پیدایش قطار به عنوان وسیله نقلیه است و برخی از فیلم های وسترن راهزنی ها و غارت ها را در ابتدای پیدایش قطار به رخ می کشند. یکی از نگرانی های مسافران هنگام پیدایش این وسیله نقلیه و تهیه بلیط قطار در امان ماندن از راهزن ها بود. ما در این مطلب به مهمترین سرقت های تاریخ در قطار خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

طلاهای نامرئی

یکی از سرقت های مرموز و بزرگ در طول تاریخ، سرقت طلا از قطار لندن به پاریس است. قطار لندن در سال 1855 شمش های طلا را با تدابیر امنیتی به پاریس منتقل می کرد بعد از رسیدن به مقصد گاوصندوق های پلمپ شده را وزن کشی کردند که به شکل عجیبی تفاوت وزن بسیار زیادی به نسبت وزن اولیه در آنها دیده می شد. 

Photo by : Unknown?

Photo by : Unknown

جالب است بدانید، بعد از بررسی توجه شدند که به جای طلا در برخی از قالب ها سرب ریخته شده بود. عاملان این سرقت بعدها دستگیر شدند. این واقعه در ابتدای پیدایش قطار بود. نگران نباشید و با خیالی راحت می توانید در دنیای امروز خرید بلیط قطار خود را انجام دهید و با امن ترین وسیله نقلیه جهان به مسافرت بپردازید.

فیلمی برگرفته از واقعیت

بسیاری از فیلم های وسترن و راهزنی در قطارها را می بینید که دو مرد اسب سوار با پرچم جلوی قطار را می گیرند و مانع از حرکت قطار می شوند. در سال 1899 یک باند راهزنی به اسم وایلد بانچ دست به سرقت یک قطار زدند که به همین شکل رخ داده است. داستان و راهزنی در همین جا به اتمام نمی رسد. باند راهزنی وایلد بانچ ابتدا واگن راننده قطار را تصاحب کردند و سپس خواستار جداسازی تمامی واگن ها از یکدیگر شدند. این گروه تمامی واگن ها را منفجر کردند و با طلاهای به دست آورده پا به فرار گذاشتند.

Photo by : Unknown?

Photo by : Unknown

یک واقعیت است نه فیلم

در بسیاری از فیلم ها مشاهده کرده اید که گروه های مختلف راهزنی به وسیله انسان هایی رهبری می شوند. یکی از این رهبرها که در واقعیت به سرقتی بزرگ دست زده است، جسی جیمز است. این فرد به نحوی در راهزنی و تبهکاری حرفه ای بود که آن را به عنوان یک اسطوره در این زمینه می دانستند. اما ماجرای مشهور شدن جسی جیمز از سرقت یک قطار نشات می گیرد، سرقتی که ارزشی بالغ بر 9 هزار دلار در سال 1873 را با خود به همراه داشت. در این سرقت جسی و دستارانش با لباسهای مبدل و خیالی خطوط ریلی راه آهن را شل کردند و موجب واژگونی قطار شدند و با طلاهای به دست امده پا به فرار گذاشتند. سرقت های بسیار زیادی از قطارها در ابتدای پیدایش قطارها رخ داد که بعدها سوژه فیلم های وسترن شدند. برای اطلاعات بیشتر از این سرقت ها به مجله تیک بان مراجعه کنید. 

سایت تیک بان  یکی از معتبرترین سایت های ارائه کننده  بلیط قطار است که با خیالی آسوده می توانید خرید و رزرو بلیط قطار خود را به وسیله آن انجام دهید. به علت یک سری از پارامترهای خرید بلیط قطار کمی پیچیده تر از خرید بلیط های دیگر می باشد. قطار وسیله نقلیه ای امن و دارای مزیت های فراوان برای مسافران است.

منبع: سرقت های مرموز از قطار در طول تاریخ


یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:14 صبح

 سفرهای هوایی برای خیلی از مسافران هیجان انگیز و دوست داشتنی می باشد اما برای تعداد دیگری استرس آور است.

. کارهای ممنوعه در سفر با هواپیما?

سفرهای هوایی برای خیلی از مسافران هیجان انگیز و دوست داشتنی می باشد اما برای تعداد دیگری استرس آور است. برای این که بتوانید در ساعت های پروازی از آرامش بیشتری برخوردار شوید و خاطره خوشی را از خرید بلیط هواپیما تجربه کنید، بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید. در این مبحث سعی شده است کارهایی را که نباید در هواپیما انجام داد را یاد آوری کنیم. با رعایت این مسائل آرامش بیشتری را حس خواهید کرد.

کفش های خود را در نیاورید

اگر فکر می کنید می توانید برروی صندلی خود نشسته و برای راحتی بیشتر کفش های خود را از پا بیرون آورید، سخت در اشتباهید. با این کار ممکن است بوی پای شما دیگران را آزار دهد. فرض کنید همه مسافران داخل هواپیما بخواهند کفش های خود را در آورند. به نظرتان هوای داخل کابین قابل تحمل است؟ در ضمن ممکن است برروی کف هواپیما میکروب و یا اشیا آزار دهنده وجود داشته و موجب بیماری و یا آزار شما شوند.

 

 از آب غیر معدنی استفاده نکنید

در اکثر ایرلاین ها از آب معدنی استفاده می شود ولی هنوز هم در برخی پروازها از مخزن آب هواپیما و تکه های یخی که از آب شیر درست شده اند، استفاده می گردد. از آنجایی که مخزن آب در هواپیما ها ممکن است حاوی باکتری و ویروس باشد، برای حفظ سلامت خود از بطری های آب معدنی استفاده نمایید.

 

لباس های تنگ نپوشید

با پوشیدن لباس های راحت و گشاد می توانید ضمن احساس راحتی و آسایش بیشتر از لخته شدن خون در رگهای پا جلوگیری کنید. حتی برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است در پروازهای طولانی مدت چنددقیقه کوتاه را در راهرو قدم بزنید.

 

لنز نگذارید

به علت خشکی هوای داخل کابین و وجود میکروب ها و آلودگی ها بهتر است در داخل کابین لنز خود را بیرون آورده و از عینک استفاده کنید.

 

تکه های غذای روی میز را نخورید

میزهایی که در جلوی مسافر برای سرو غذا قرار داده شده اند ممکن است حاوی میکروب و آلودگی باشند چرا که معمولا روزی یکبار ضدعفونی می شوند. بنابراین اگر درحین سرو غذا، تکه هایی از آن روی میز افتاد، آن را دور بریزید.

 

نوشیدن آب کافی را فراموش نکنید

کابین هواپیما به خاطر رطوبت پایین دارای آب و هوای خشک است و همین امر موجب خشک شدن گلوی مسافران می شود. بنابراین بهترین کار نوشیدن آب کافی می باشد. مهمانداران موظفند در طول پرواز تا 16 لیوان آب بنوشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله سفری سالم را از اینجا مطالعه فرمایید.

 

?

 

چای یا قهوه ننوشید

به طور کلی نوشیدنی های کافئین دار موجب کاهش آب بدن می شوند و نوشیدن آنها در طول پرواز گزینه مناسبی نیست. از آن گذشته قهوه و چای هواپیما از آب شیر درست می شوند و ممکن است آب از کیفیت لازم برخوردار نباشد. قطعاآب معدنی جایگزین مناسبی برای قهوه و چای است.

 

به در سرویس های بهداشتی دست نزنید

سرویس بهداشتی یکی از پرمیکروب ترین مکان های داخل کابین هواپیما می باشد. از این رو بهتر است تا جایی که می توانید در طول پرواز از دستشویی استفاده نکنید اما اگر ناگزیر به استفاده از آن هستید، بهتر است دستهای خود را به خوبی بشویید و در ها و دگمه ها را با دستمال کاغذی لمس کنید و از تماس مستقیم دست پرهیز کنید.

از گفتن مشکل خود به مهماندار خجالت نکشید

مهمانداران برای کمک به مسافران در هواپیما حضور دارند و برای تمامی مسائلی که ممکن است مسافران را درگیر کند، آموزش دیده اند و آماده کمک کردن می باشند. بنابراین لازم است در شرایطی که نیاز به کمک دارید موضوع را با آنها در میان بگذارید.

 

مرطوب کننده پوست یادتان نرود

هوای پرفشار داخل کابین و وجود تشعشات موجب خشکی بیش از حد هوا در هواپیما می باشد. از همین رو بهتر است برای مراقبت از پوست خود و جلوگیری از خشکی آن از لوسیون های مرطوب کننده استفاده کنید.

 

به محض سوار شدن به هواپیما نخوابید

به وفور پیش آمده که مسافران هوایی دچار گوش درد شده اند این موضوع به علت به هم ریختن تعادل فشار هوا در گوش حین برخاستن هواپیما می باشد اگر قبل از بلند شدن هواپیما از زمین به خواب بروید، متعادل کردن فشار و رفع این مشکل سخت می شود. بنابراین بهتر است برای جلوگیری از این موضوع خواب خود را عقب بیندازید.

 

برای تجربه یک سفر راحت و بی دغدغه رعایت نکات ذکر شده ضروری می باشد. اگر قصد سفر های هوایی را دارید، تهیه  بلیط هواپیما به صورت آنلاین یکی از بهترین روش های خرید آسان، سریع و ارزان است. تیک بان به آدرس tikban.com با ارائه انواع بلیط هواپیما شما را در سفرهای هوایی لذتبخش همراهی می کند.

منبع: کارهای ممنوعه در سفر با هواپیما


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ