سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همنشین بى خرد مباش که او کار خود را براى تو آراید و دوست دارد تو را چون خود نماید . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:11 صبح

برای این که بهترین و ارزانترین نوع سفر را تجربه کنید، لازم است تا با بعضی مفاهیم تخصصی آشنا شوید. برای تجربه بهترین سفر خارجی و خرید بلیط خارجی مناسب و ارزان، در این مقاله با ما باشید.

افراد زیادی در طی سال بارها به سفر میروند و نیازمند خرید بلیط مناسب هستند . این افراد در خرید بلیط هواپیما خارجی به صورت حرفه ای تری عمل می کنند و می توانند راحت تر بلیط خود را رزرو کنند.برای رزرو بلیط خارجی، اولین قدم آگاهی از انواع بلیط خارجی و راهکارهای خرید بهینه است.

 

انواع بلیط هواپیما را بشناسید

همانطور که میدانید بلیط هواپیما بر دو نوع سیستمی و چارتر می باشند. هرکدام از آنها دارای ویژگی خاصی می باشند که در این جا به آن می پردازیم.

بلیط هواپیما سیستمی: این دسته از بلیط ها در تمام طول سال با قیمتی ثابت عرضه می شوند و برای رزرو آنها بهتر است مدتی قبل از سفر اقدام کنید.

بلیط هواپیما چارتر: بلیط های چارتر نوعی بلیت هستند که توسط شرکت های چارتر کننده عرضه می شوند و توسط آنها قیمت گذاری می شود.

بلیط لحظه آخری: نوعی بلیط است که در لحظات آخر مانده به پرواز عرضه می شود که معمولا ارزانتر می باشند.

بلیط خارجی خود را حرفه ای بخرید?

رزرو آنلاین بلیط هواپیما داخلی صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در وقت و هزینه مسافران به ارمغان آورده است. در رزرو آنلاین بلیط پرواز داخلی کاربر در نقاط مختلف و با در اختیار داشتن یک تلفن همراه متصل به اینترنت می تواند بلیط مورد نظر را رزرو نماید. پرداخت هزینه رزرو بلیط هواپیما داخلی به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب صورت می گیرد.

بلیط سیستمی بهتر است یا چارتر؟

افرادی که سفر های بیشتری انجام می دهند، به خوبی می دانند که بلیط های سیستمی بهتر از بلیط های چارتر می باشند. مهمترین علت این قضیه این است که بلیط های سیستمی در طول سال از قیمت ثابتی برخوردارند و از نظر تغییر برنامه و کنسلی منعطف تر هستند. اما بلیط های چارتر غیر قابل کنسلی می باشند البته به تازگی شرایط برای کنسلی بلیط چارتر نیز فراهم شده است که برخی از ایرلاین ها انجام می دهند ولی به طور کلی غیر قابل استرداد بودن از خصوصیات اصلی این دسته از بلیط ها می باشد.

 خرید آنلاین، آسان و کاربردی

مسافران حرفه ای آنهایی هستند که کارهای سفر خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، این افراد به خوبی واقفند که استفاده از روش های آنلاین به مقدار قابل توجهی می تواند در زمان و هزینه ها صرفه جویی کند. خرید بلیط خارجی در برخی از وب سایت های گردشگری بسیار اقتصادی می باشد. این سایت ها با همکاری ایرلاین های متعدد و معتبر میتوانند انواع بلیط هواپیما را برای مقاصد مختلف با قیمت های مناسب ارائه دهند.

خرید بلیط خارجی از وب سایتهای معتبر

یکی از بهترین ترفندهای خرید بلیط خارجی ارزان، استفاده از وب سایت های معتبر است. این وب سایت ها مقاصد مختلف و متنوعی را پوشش می دهند. بنابراین با ارائه انواع بلیط ها می توانند در زمان کوتاه تعداد زیادی از بلیط ها را عرضه کنند این کار موجب صرفه جویی در زمان کاربران می گردد.

بلیط خارجی خود را حرفه ای بخرید?

بلیط خارجی را زودتر رزرو کنید

برای خرید بلیط خارجی بهتر است حرفه ای تر عمل کرده و قبل از سفر برای آن برنامه ریزی کنید و بهترین زمان را برای خرید بلیط خارجی در نظر بگیرید. یکی از کارها به دست آوردن زمان مناسب برای خرید بلیط خارجی ارزان می باشد. یکی از زمانهای مناسب فصول خلوت تر سال است . در این روزها بلیط خارجی با قیمت پایین تری به فروش می رسد.

استفاده از سایت‌های مقایسه‌ای

با بررسی سایت های مختلف می توان به انواع قیمت بلیط ها اشراف کامل داشت و اطلاعات درستی از آن به دست آورد. اما ممکن است این کار کمی زمانبر باشد. به همین علت بهتر است از سایت های معتبر در این زمینه استفاده کرد. تیک بان یکی از سایت های جامع، کامل و معتبر در ارائه بلیط خارجی ارزان می باشد.

اواخر هفته را فراموش کنید

برای سفرهای خارجی بهتر است خرید بلیط خارجی را در اواخر هفته فراموش کنید. بلیط ها در اواسط هفته با قیمت کمتری عرضه می شود زیرا تعداد متقاضی کمتری نیز وجود دارد.

اگر قصد دارید درباره نحوه خرید بلیط خارجی و چگونگی ارزان خریدن بلیط هواپیما خارجی مطالب بیشتری بخوانید می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید.

به منظور تجربه سفرهای بی نظیر و به یاد ماندنی به خارج از کشور می توانید در تیک بان اقدام به رزرو بلیط هواپیما کنید فقط کافی سایت تایپ کنیدtikban.com  تا وارد سایت ما شوید.

منبع: بلیط خارجی خود را حرفه ای بخرید

 


یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:11 صبح

قطعا تعداد زیادی از مسافران تجربه سفر با کودکان را داشته اند. سفر با کودکان سفری شاد، هیجان انگیز می باشد که نیاز به صبر و حوصله دارد. به خصوص اگر سفر از نوع سفر با هواپیما باشد.

ممکن است مسافرانی باشند که ناگزیرند با کودکان خردسال خود سوار بر هواپیما شده وسفر هوایی را تجربه کنند. در وهله اول مسافران نیازمند تهیه بلیط هواپیما برای کودکان خود هستند. در بلیط هواپیما سیستمی، نرخ بلیط کودکان ارزانتر از نرخ بزرگسالان می باشد.

اما شاید بعضی از افراد سفر با کودکان را خسته کننده و پر دردسر بدانند. در این مقاله سعی ما بر این است تا راهکارهای سفر هوایی آرام و بی دغدغه را با کودکان بیان کنیم.

?

خوراکی های مورد علاقه کودک را فراموش نکنید

معمولا کودکان نمی توانند یک جا ساکت و ارام بنشینندو حس کنجکاوی زیادی دارند. بنابراین برای این که بتوانید آنها را یک جا بند کنید بهتر است خوراکی ها و سرگرمی های مورد علاقه او را به همراه بیاورید.

اسباب بازیها مهم هستند

بعد از خوراکی های خوشمزه نوبت به وسایل و اسباب بازی های مورد علاقه و جذاب می رسد. کتاب داستا های رنگی، اسباب بازی های بی سر و صدا، بازی های فکری می توانند کودکان را تا ساعتها سرگرم کنند.

زمان خواب کودک را تنظیم کنید

سعی کنید کودک تان را در هواپیما بخوابانید. به خصوص اگر پروازی طولانی پیش رو دارید. با خواباندن کودک می توانید به استراحت بقیه کمک کنید. برای جلوگیری از بی خوابی کودک، به علایق آنها در هنگام خواب توجه کنید و تلاش کنید خواب آرامی را تجربه کنند تا به گریه نیفتند.

پوشک کودک را به موقع تعویض کنید

تعویض پوشک کودک در دستشویی هواپیما بسیار سخت به نظر می رسد. اما در بعضی هواپیماها، میز مخصوص تعویض کودک در نظر گرفته شده است.

?

کمی در راهرو قدم بزنید

اگر کودک شما بی تابی می کند و آرام نمی شود می توانید او را بغل کرده و کمی در راهرو قدم بزنید. البته این کار را با مشاور مهماندار انجام دهید. معمولا در ایرلاین ها برای کودکان اسباب بازی های متنوعی در نظر گرفته شده است تا آنها سرگرم و ساکت شوند. از مهماندار در این زمینه کمک بخواهید.

با کودکان صحبت کنید

اگر کودک شما در سنی است که می توان با او درباره موضوعات مختلف صحبت کرد، بهتر است در باره موضوعات مورد علاقه اش با او صحبت و گفتگو کنید.

طرح مسائل جذاب و چالشی آنها را به وجد می آورد. با کودکان کوچکتر نیز می توانید بازی کرده و او را سرگرم کنید.

آرامش داشته باشید و حوصله به خرج دهید

در سفر با کودکان اولین و آخرین راهکار داشتن صبر و حوصله وحفظ آرامش است. شاید کودک شما در هواپیما ارام و قرار نگیرد و بهانه گیری کند. تنها چیزی که می تواند در این موقعیت راهگشا باشد، حفظ آرامش خودتان است.

برای سفر های هوایی و خرید بلیط هواپیما بهترین روش مراجعه به سایت تیک بان است. تیک بان با ارائه انواع بلیط هواپیما سفرخوشی را برای مسافران رقم خواهد زد. در صورت انتخاب سایت تیک بان برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی، دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد.

منبع: در سفرهای هوایی با کودکان چه کنیم؟


یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:10 صبح

قطار با توجه به ایمنی که در سفر برای مسافران ایجاد می کند، جز گزینه های همیشگی افراد برای سفر به شمار می رود. ایمنی تنها گوشه کوچکی از گزینه های انتخاب قطارهای مختلف به شمار می رود، هزینه مقرون به صرفه و امکانات بی نظیر برای سفر از دیگر این گزینه های تهیه بلیط قطار برای سفرهای دور و نزدیک به شمار می رود. اما در این بین قطارها با توجه به نوع کاربری آن و انرژی های تامین شده به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند.

 

قطارهای معروف دنیا را بیشتر بشناسید + عکس
?

به گزارش افکارنیوز، هر یک از مسافران با توجه به نوع مسافرت پیش رو قطار مورد نظر را انتخاب می نمایند. قطارها انواع گوناگونی دارند که ما در این مطلب تمامی آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. با مطالعه این مطلب می توانید انواع قطارهای معروف دنیا را از لحاظ نوع انرژی، کشور مورد استفاده و امکانات شناسایی کنید. در این مطلب علاوه بر شناسایی منبع معتبری از خرید بلیط قطار را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قطارهای مغناطیسی را می شناسید؟

از پیشرفته ترین قطارهای موجود در دنیا شروع می کنیم، این قطارها که به قطارهای سریع السیر معروف شده اند، با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا کار می کنند. نمونه بارز این نوع قطارها را بیشتر در ژاپن مشاهده خواهید کرد.

 قطارهای سریع السیر که بر روی خط های شناور مغناطیسی با سرعت 270 کیلومتری حرکت می کنند، اولین و مهمترین گزینه برای مسافرانی است که سرعت را سرلوحه سفر خود قرار می دهند. اگر سرعت را در صدر سفرهای خود قرار داده اید، خرید و رزرو بلیط قطارهای سریع السیر را در دستور کار قرار دهید. در ادامه خطوط ریلی سریع ایران را معرفی خواهیم کرد تا با خیالی آسوده خرید بلیط قطار خود را در این نوع خطوط انجام دهید.

2?

نظریه جالب نشریه تایمز درباره قطارهای سریع السیر ژاپنی

نشریه تایمز در این باره کنایه ای به کشور ژاپن زد و گفت: ژاپنی ها می خواهد رکورد سرعت در جهان را به وسیله این قطارها بشکنند ولی موفق نخواهند شد. قطارهای سریع السیر فقط گوشه ای از استعدادهای ژاپنی ها را شکوفا خواهند کرد.

جالب است بدانید، این رکورد در دست کشور فرانسه بوده که در سال 2007 از خود به جای گذاشته است. قطارهای سریع السیر کشور فرانسه با سرعتی بالغ بر 574 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند.فرانسه کماکان رتبه اول در این زمینه را به خود اختصاص داده است. قطارهای دیگری نیز وجود دارند که مردمان جهان با تهیه بلیط آن به مسافرت می پردازند، یکی از این قطارها مگلو است.

3?

قطارهایی که روی هوا حرکت می کنند

شاید از تیتری که در سربرگ این نوشته قرار دادیم، تعجب کنید، اما باید بگوییم که این موضوع کاملا صحت داشته و قطارهایی وجود دارند که روی هوا حرکت می کنند به این نوع قطارها، مگلو می گویند. ساختار قطار مگلو چگونه است؟ قطارهای مگلو با انرژی مغناطیسی حرکت می کنند. شیوه کارکرد این نوع قطارها به این گونه است که نیروی مغناطیسی قطارها را از روی دو ریل تعیین شده بلند کرده و با استفاده از موتورهای خطی در نظر گرفته روی هوا هدایت می شوند. این نوع حرکت باعث می شود سرعت قطار به طور چشمگیری افزایش یابد.

قطارهای سریع السیر در ایران

قطارهای مگلو با بیش از 200 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. نمونه بارز قطارهای سریع السیر را می توانید در خط تهران مشهد ببینید. خط ریلی تهران به مشهد یکی از خط های سریع السیر ایران به شمار می رود. برای آشنایی بیشتر با قطارهای سریع السیر در ایران می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید. قطار اصفهان تهران و تهران به اصفهان یکی دیگر از خطوط ریلی سریع السیر در ایران محسوب می شود.

برای تهیه بلیط قطار تهران مشهد به سادگی هر چه تمام تر کلمه tikban.com را تایپ کنید و با مراجعه به سایت تیک بان بلیط مورد نظر را خریداری کنید. با این قطارها سرعت و امکانات سفر خود را چندین برابر کنید. امروزه قطارهای مگلو در آلمان، فرانسه، آمریکا، چین و بسیاری دیگر از کشورهای دنیا مورد استفاده عموم قرار می گیرند. سرعت قطارهای مگلو در جای جای جهان با یکدیگر متغیر است. در برخی از این نقاط سرعت مگلوها به 400 کیلومتر در ساعت می رسد. برای آشنایی بیشتر با قطار سریع السیر به مطلب آشنایی بیشتر با قطار فدک و امکانات لوکس آن مراجعه کنید تا با امکانات بی نظیر آن حیرت زده شوید.

4?

چشم اندازهای ریلی ایران در چه سالی تحقق می یابد؟

از زمانی (سال 1306) که راه آهن ایران افتتاح شد، سالیان بسیار زیادی می گذرد. راه آهن ایران در این سال ها دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. کشور عزیز ایران با تکنولوژی های روز دنیا همراه شد و خدمات جدیدی را به هموطنان ارائه کرد. این چشم انداز در خطوط ریلی در سال 1404 به تحقق خواهد رسید به نوبه ای که تمامی امکانات و سرعت روز دنیا را در ایران مشاهده خواهید کرد.

با توجه به تحریم های گذشته قطارهای کشور زمین گیر شدند، اما دیری نپایید با گردهم آوردن تکنولوژی های روز دنیا توسط مهندسان ایرانی قطارها در خطوط ریلی دوباره شروع به حرکت در سراسر ایران کردند. یکی از شرکت هایی که در این زمینه بسیار به پیشرفت راه آهن و دور زدن تحریم ها کرد، شرکت حمل و نقل ریلی هستیا است. این شرکت که لوکوموتیوهای خود را از سیستم های توربینی به دیزلی تغییر داد، قدم بزرگی در این راه برداشت. با روی کار آمدن این لوکوموتیوها هموطنان ایرانی با خیالی آسوده به رزرو بلیط قطار خود پرداختند. تولید لوکوموتیوهای داخلی باعث کاهش قیمت بلیط قطار شد.

5?

دستاوردهای ایستادگی

دستاوردهای بسیار زیادی در این زمینه عاید کشور ایران شد که آنها را به اختصار بیان خواهیم کرد. کسب تکنولوژی قطارهای سریع‌ السیر، خودباوری در زمینه ریلی، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و افزایش ایمنی از جمله دستاوردهای کشور ایران در زمینه ایستادگی در برابر تحریم های راه آهن ریلی است. سایت تیک بان tikban.com علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی را تحت پوشش قرار می دهد. بلیط وسایل نقلیه مختلف خود را با تیک بان، تیک بزنید.

منبع: قطارهای معروف دنیا را بیشتر بشناسید + عکس


یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:10 صبح

بی شک یکی از جذاب ترین و راحت ترین وسیله نقلیه در دنیا هواپیما می باشد. وسیله ای ایمن، سریع و راحت که برای سفرهای دور بهترین گزینه است. بسیاری از مسافران هوایی برای سفرهای خود به دنبال بلیط هواپیمایی هستند که از قیمت مناسبی برخوردار باشد. اما آیا همیشه ارزانترین بلیط هواپیما، بهترین است؟ آیا کیفیت خدمات هواپیما با خرید بلیط هواپیما ارزان ، پایین می آید؟

 مسافران برای یافتن ارزانترین بلیط هواپیما نیازمند چه ترفندهایی هستند؟ با ما همراه باشید تا از نحوه خرید بلیط هواپیما ارزان مطلع شوید.

 

?

 

بلیط هواپیما ارزان همواره بهترین گزینه نیست!

بسیاری از مسافران برای سفرهای هوایی خود سعی می کنند بلیط هواپیما هایی را جستجو کنند که از پایین ترین قیمت برخوردارند. شاید با این کار به مقدار قابل توجهی از هزینه های ظاهری سفر کاسته شود، اما آیا همیشه این روش بهترین است؟

در پاسخ این سوال باید بگوییم مسافران هوایی که به صورت حرفه ای اقدام به سفر می کنند، به خوبی می دانند که راههای کاهش هزینه فقط به خرید بلیط هواپیما ارزان ختم نمی شود. بلکه می توان با در نظر گرفتن تمامی شرایط، اقدام به انتخاب بلیت کرد.

در واقع هنگام جستجوی بلیط هواپیما در سایت های گردشگری باید قیمت بلیط را با در نظر گرفتن ارائه خدمات و امکانات پروازی سنجید. شاید مسافری بتواند بلیط هواپیما را با قیمت بسیار ارزان خریداری نماید ولی باید ببیند چه امکاناتی در حین پرواز نصیبش می شود. گاهی قیمت بلیط هواپیما بدون هیچ گونه خدماتی بسیار پایین عرضه می شود اما مسافر برای خرید تک تک خدمات مجبور به صرف هزینه ای سنگین تر می باشد. بنابراین بهتر است در هنگام جستجوی بلیط امکانات آن را نیز در نظر گرفت.

 

?

 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما

در ایرلاین های مختلف بسته به نوع هواپیما، نوع کلاس پروازی، نوع خدمات ارائه شده در حین پرواز، مقدار مسافت و نوع بلیط، قیمت بلیط هواپیما متغیر می باشد.

یکی از بهترین راهکارها برای دستیابی به بلیط هواپیما ارزان قیمت، مراجعه به سایت های گردشگری معتبر و جامع است. با مراجعه مکرر در یک بازه زمانی مشخص، می توان انواع بلیط هواپیما را به مقصد مورد نظر مشاهده کرد و آنها را در شرایط یکسان و با امکانات مشابه سنجید. سپس با توجه به نیاز و بودجه خود اقدام به رزرو ارزانترین بلیط با بهترین خدمات نمود. بنابراین باید دقت کرد بلیطی را انتخاب کنید که با شرایط شما متناسب باشد نه صرفا بلیطی که از قیمت پایینی برخوردار است.

یکی از راهکارهای خرید بلیط هواپیما مناسب، این است که قبل از خرید بلیط هواپیما، از قوانین، خدمات و شرایط ایرلاین های متعدد مطلع شوید. سپس با مطالعه خصوصیات و خدمات ایرلاین منتخب خود، شرایط آن را با خواسته های خود بسنجید و سعی کنید بهترین گزینه را رزرو کنید.

به طور مثال برای خرید بلیط هواپیما مشهد ممکن است بلیط چارتر ارزان به دست آورید ولی باید توجه داشته باشید که بلیط چارتر دارای شرایط متفاوتی می باشد و غیر قابل استرداد و کنسلی است. از همین رو اگر حتما قصد سفر به مشهد دارید، می توانید بلیط چارتر مشهد را خریداری کنید. چرا که در صورت انصراف از سفر به راحتی امکان استرداد وجود ندارد.

به منظور خرید اینترنتی بلیط هواپیما به تمامی نقاط ایران می توانید به سایت تیک بان به آدرس tikban.com  مراجعه کرده و از دهها خدمات بی نظیر این سایت برخوردار شوید. در تیک بان قیمت بلیط هواپیما مشهد، اقتصادی و مناسب عرضه می شود و خدمات و امکانات مطلوبی به مسافران ارائه می دهد.

منبع: بهترین قیمت بلیط هواپیما را از ما بخواهید


یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:10 صبح

همه ما روزانه در فرآیند خرید قرار می گیریم از خرید مواد غذایی گرفته تا خرید دیگر وسایل ضروری زندگی.

اما بعضی از اقلام برای ما مهمتر هستند و در هنگام خرید سعی می کنیم تا با قیمت پایینتر و کیفیت بالاتری آنها را تهیه کنیم. این مقوله در هنگام سفر و خرید بلیط هواپیما نیز دارای اهمیت بسزایی می باشد. اگر از ترفندها و تکنیک های خرید آگاه باشید می دانید که چگونه می توان با صرف کمترین هزینه، برترین خرید را انجام داد. در این مقاله سعی داریم تا چگونگی خرید بلیط هواپیما ارزان را به شما یادآوری کنیم.

در هنگام رزرو بلیط هواپیما باید از حداقل آگاهی درباره بهترین زمان خرید، انواع بلیط هواپیما، انواع کلاس پروازی و راهکارهای خرید بلیط ارزان قیمت برخوردار باشید. در این مقاله کمی بیشتر درباره راهکارهای خرید بلیط ارزان هواپیما صحبت خواهیم کرد.

خرید بلیط هواپیما چارتر و لحظه آخری

همانطور که می دانید، بلیط هواپیما در دو نوع مختلف سیستمی وچارتر تقسیم می شوند. بلیط لحظه آخری نیز به بلیط هایی گفته می شود که در لحظات آخر پرواز ارائه می شوند.

حتما شنیده اید که می گویند بلیط هواپیمای خود را مدتها قبل از سفر رزرو کنید. اما ممکن است این کار همیشه به صرفه و اقتصادی نباشد. چرا که بلیط ها در روزهای اول عرضه، با قیمت بالاتری به فروش می رسند. در بعضی شرایط می توان بلیط های چارتر و لحظه آخری را با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی تهیه کرد.

بنابراین یکی از راههای خرید بلیط ارزان هواپیما، تهیه بلیط لحظه آخری یا چارتر است. به خصوص اگر در روزهای خلوت و کم سفر سال اقدام به تهیه آن کنید.

?

خرید در روزهای به خصوص هفته

تجربه ثابت کرده است که برای خرید بلیط هواپیما در اواسط هفته مانند دوشنبه و سه شنبه بهترین زمان برای خرید بلیط است. اواخر هفته با نزدیک شدن به تعطیلات بلیط هواپیما گرانتر عرضه می شود.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

در دنیای مدرن امروز، خرید های اینترنتی یکی از روش های جدید و موثر در دست یابی به ارزانترین بلیط هواپیما می باشد. با مراجعه به وب سایت های گردشگری فعال و معتبر می توان به راحتی به انواع بلیط هواپیما دسترسی داشت و با مقایسه قیمت بلیط هواپیما، بهترین گزینه را انتخاب نمود.

مراجعه مکرر به سایت ها

ویژگی بلیط هواپیما اینست که در هر زمان از قیمتی متفاوت برخوردار است. از این ویژگی می توان به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و ارزانترین بلیط را تهیه نمود. برای پیدا کردن این بلیط ها بهترین کار اینست که در زمانهای مکرر به سایت گردشگری رجوع و قیمت بلیط هواپیما را کنترل کرد. به طور مثال پروازهای رفت را صبح هنگام و پرواز برگشت را شب هنگام انتخاب کرده تا تفاوت قیمت را مشاهده نمایید.

استفاده از وب سایت های معتبر

در حال حاضر تعداد زیادی وب سایت گردشگری در کشور ما وجود دارند که همگی در زمینه ارائه خدمات گردشگری و فروش بلیط هواپیما فعالیت می کنند. اما در این بین وب سایت هایی وجود دارند که با کسب گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی و ارائه خدمات برتر به مسافران، توانسته اند از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار شوند.

تیک بان به آدرس tikban.com یکی از جامعترین و کاملترین سایت ها دراین زمینه می باشد که با همکاری ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی، انواع بلیط هواپیما را در تمامی نقاط تحت پوشش باقیمت های مناسب ارائه می کند.

?

خرید بلیط هواپیما در ایام کم سفر

در بعضی از روزهای سال مانند تعطیلات نوروز و مناسبت های خاص، متقاضیان زیادی برای خرید بلیط وجود دارند. از آنجایی که قیمت بلیط هواپیما بر طبق قانون عرضه و تقاضا تعیین می گردد، قیمت بلیط در این روزها بسیار گرانتر ازروزهای خلوت سال عرضه به فروش می رسد.

بنابراین اگر سفر شما ضروری نیست، سعی کنید در ایام خلوت وکم سفر اقدام به رزرو بلیط هواپیما نمایید.

انتخاب کلاس پروازی ارزانتر

در بین کلاس های پروازی، کلاس اکونومی از قیمت کمتری نسبت به دیگر کلاس ها برخوردار است. انتخاب این نوع کلاس در کاهش قیمت بلیط هواپیما بسیار تاثیرگذار است.

منبع: 7 ترفند ساده برای رزرو بلیط هواپیما ارزان


<   <<   6   7   8      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ