سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس چیزی را دوست بدارد، از آنْ بسیاریاد می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 97 اردیبهشت 2 , ساعت 5:0 عصر

بلیط اپن چیست؟ شاید برای شما هم در سفرهای هوایی که داشته اید این اتفاق پیش آمده که بخواهید به دو مقصد متفاوت سفر کنید. برای این مسافرت نیاز به بلیط دو سره دارید. بلیط اپن در این مواقع به کارتان می آید. برای اینکه بدانید بلیط اپن چیست باید با انواع مختلف بلیط هواپیما آشنا شوید.

 

بلیط اپن (Open Jaw) به نوعی از بلیط هواپیما می گویند که مسافر می‌تواند توسط آن از شهر خود به مقصد اول پرواز کرده و از مقصد دوم به شهر مبدا برگردد. این نوع پرواز دارای مزیت های زیاد است و برنامه‌ریزی سفر را برای افراد دائم السفر راحت تر می‌کند. وجه تسمیه نام این نوع پرواز نیز برگرفته از تشابه نقشه مسیر پروازها به دهان باز یک تمساح است.

پرواز بلیط اپن چیست

اکنون شاید این سوال پیش آمده چرا عده‌ای این نوع بلیط را برای سفر ترجیح می‌دهند؟ آیا تهیه چند بلیط یک سره گزینه بهتری نیست؟

در پاسخ این سوال‌ها چنین می‌توان گفت که با تهیه و دانستن درباره بلیط اپن چیست علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، امکان سفر به مقصدهای مختلف بسیار آسان‌تر می‌شود. علاوه بر این، بخشی از هزینه‌های تحمیلی ناشی از تاخیر یا لغو پرواز نیز به مسافران تحمیل نمی‌شود. ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ