سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ قطره ای نزد خداوند، محبوب تر از دوقطره نیست : قطره خونی در راه خدا، و قطره اشکی در سیاهی [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:18 صبح

سفر با هواپیما بسیار جذاب و هیجان انگیز است، اما در برخی مواقع با شنیدن حوادث هوایی مدت‌ها از سفر با هواپیما دچار وحشت می‌شویم و از خیر سفر‌های هوایی منصرف می‌شویم.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سفر با هواپیما بسیار جذاب و هیجان انگیز است اما در برخی مواقع با شنیدن حوادث هوایی مدتها از سفر با هواپیما دچار وحشت می شویم و از خیر سفر های هوایی منصرف می شویم. اما خبر خوش اینست که از هر 11 میلیون پرواز فقط یکی دچار سانحه می شود. بنابراین بهتر است حین سفر باهواپیما از آن لذت ببرید و بی جهت ذهن خود را درگیر مسایلی که بسیار احتمال کمی دارند، نکنید. بااین حال برای کسب اطلاعات بیشتر در این مقاله قصد داریم اقداماتی را که در حین سقوط هواپیما کارگشا می باشد را بیان کنیم.

در هنگام سقوط هواپیما چه کنیم؟

بااین که احتمال سقوط هواپیما بسیار ناچیز است اما بهتر است در هر زمینه ای اطلاعات لازم را داشته باشید تا در صورت بروز آن بهترین کارها را انجام دهید. نکاتی که با رعایت آنها در سانحه هوایی شانس زنده ماندن را افزایش می دهد.

همه آنچه باید در هنگام سقوط هواپیما بدانید?

در لحظه ای که متوجه سقوط هواپیما شدید، باید نهایت سرعت عمل را به خرج دهید. سریعا کمربند خود را شل کنید. کفش پاشنه بلند خود را بیرون آورید. عینک خود را در بیاورید و آماده باشید.

بهترین صندلی متعلق به کسانی است که در کنار درهای خروج اضطراری نشسته اند. اگر کنار این در نشسته اید که خوش شانس هستید اگرنه، بهتراست از مکان در خروج اضطراری  اطلاع پیدا کنید. هیچ مشخص نیست هواپیما به کجا سقوط می کند به دریا یا خشکی. ممکن است برق کابین قطع شود بنابراین بهتر است جای در را به خاطر بسپارید.

پیش از اجازه مهماندار از جای خود بلند نشوید. از بازکردن درها بپرهیزید. اگر کابین پر از دود شده بهتر است جلوی دهان خود را بگیرید. اگر دود همه جا را فرا گرفت بهتر است روی زمین دراز بکشید.

در هنگام سقوط سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید، سرعت عمل داشته و برای خروج به دیگران کمک کنید.

 

 

سقوط هواپیما در دریا

قبل از خروج از در اضطراری جلیقه نجات خود را باد نکنید. اگر این کار را قبل از خروج انجام دهید، دیگر نمی توانید از هواپیما خارج شوید. با داشتن جلیقه نجات به زیر آب نمی روید. اگر خودتان جلیقه نجات ندارید می توانید شخصی را که جلیقه دارد، بگیرید تا زیر آب نروید.

 

سقوط هواپیما در خشکی

در هنگام سقوط هواپیما در خشکی مطمئن باشید که می توانید راه بروید. از هواپیما زیاد دور نشده و منتظر نیروهای امدادی بمانید.

با این که سقوط هواپیما غیر قابل پیش می باشد، اما بهتراست به نکاتی که مهمانداران قبل از پرواز در این باره توضیح می دهند، به خوبی گوش دهید تا در واقع لزوم از آن استفاده کنید.

همه آنچه باید در هنگام سقوط هواپیما بدانید?

به هر حال دانستن این نکات بهتر از ندانستن آن است. اگر قصد سفر با هواپیما را دارید با خیالی آسوده بلیط خود را خریداری کنید چرا که بهترین راه رزرو بلیط هواپیما تایپ کردن https://tikban.com است مراجعه به تیک بان است. تیک بان با بهترین ایرلاین های داخلی و خارجی همکاری می کند. با تیک بان می توانید بلیط هواپیما ارزان را تهیه کرده و از سفری ارزان، ایمن و راحت بهره مند شوید. باید به خاطر داشته باشید که تهیه بلیط خارجی ارزان همیشه جز دغدغه های کسانی است که علاقه وافری به سفر با هواپیما دارند. خرید یک بلیط هواپیما خارجی ارزان برای کسانی که مسافرت های کاری و تجاری زیادی را در سال تجربه می کنند، نیز می تواند بسیار خوشایند و دلچسب باشد. تیک بان می تواند به شما در این زمینه کمک های شایانی بکند فقط کافی است یک بار تست کنید.

منبع: همه آنچه باید در هنگام سقوط هواپیما بدانید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ