سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به پنج چیز سفارش مى‏کنم که اگر براى دسترسى بدان رنج سفر را بر خود هموار کنید ، در خور است : هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد ، و جز از گناه خود نترسد ، و چون کسى را چیزى پرسند که نداند شرم نکند که گوید ندانم ، و هیچ کس شرم نکند از آنکه چیزى را که نمى‏داند بیاموزد ، و بر شما باد به شکیبایى که شکیبایى ایمان را چون سر است تن را ، و سودى نیست تنى را که آن را سر نبود ، و نه در ایمانى که با شکیبایى همبر نبود . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 فروردین 5 , ساعت 2:39 عصر

تهیه بلیط پرواز خارجی یکی از مشکلات جدید مسافران جدید ایرانی شده است. حتا برخی دنبال بلیط پرواز خارجی پروازهایی است که هر ساله توریست ها و گردشگران زیادی را در بین شهرهای مختلف دنیا جابه جا می کند. 

از اصلی ترین شرایط بلیط پرواز خارجی خرید بلیط برای این پروازها است. امن بودن , سریع بودن و داشتن هزینه های پایین تر در عین حفظ کیفیت پرواز از مهمترین مواردی است که مدنظر گردشگران در پرواز خارجی است. برای رسیدن به این خواسته ها بلیط پرواز خارجی خیلی تعیین کننده است. 
شما برای اینکه در پرواز خارجی راحت و با اطمینان بیشتر بر روی صندلی هواپیما تکیه بدهید نیاز دارید تا برای این کار آماده تر شوید. برای آمادگی بیشتر برای سفری راحت تر پیدا کردن بلیط پرواز خارجی در اولویت شما خواهد بود. 

قیمت بلیط پرواز خارجی 
شما برای دسترسی به همه پروازهای خارجی و قیمت بلیط پرواز خارجی آنها باید از یک سایت آنلاین جامع کمک بگیرید. برای پیدا کردن این سایت جامع توصیه می کنیم چند سایت بلیط پرواز خارجی از جمله سامانه دل سفر را با یکدیگر مقایسه کنید و از دسترسی پذیر بودن همه پروازهای خارجی در سامانه مطمئن شوید. 
اگر سایتی که برای خرید بلیط پرواز خارجی انتخاب می کنید همه بلیط ها را شامل نشود احتمال دارد نتوانید پایین ترین و ارزان ترین قیمت بلیط پرواز خارجی را نیز بیابید. احتمال دارد بلیطی در یک مقصد پروازی وجود داشته باشد که ارزان تر از بقیه بلیط ها باشد ولی در سایتی که شما از آن قصد خرید بلیط را داریدنشان داده نشود. 

  • نکته:برای خیلی از افراد که قصد پرواز خارجی را دارند پیدا کردن پرواز خارجی ارزان تر و قیمت بلیط پرواز خارجی مناسب جزء خواسته های اصلی است. این مسافرین در این وب سایت ها بیشتر از هرچیزی به دنبال خرید بلیط پرواز خارجی با قیمت پایین تر می باشند. برای اینکه این گروه از گردشگران به خواسته خود برسند باید جستجوی آنها تنوع بسیاری داشته باشد.

  • بلیط پرواز خارجی ارزان 

    This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 800x533px.

     
    بلیط پرواز خارجی ارزان یکی دیگر از دلمشغولی های مسافران خارج از کشور است. شما اگر بتوانید برای سفرتان بلیط پرواز خارجی ارزان بیابید مسلما در هزینه های تان تا اندازه زیادی صرفه جویی خواهید کرد. 
    هر روزه بلیط های زیادی در سامانه هوایی کشور به فروش می رسد که این بلیط ها دارای تنوع قیمتی زیادی می باشند. در بین این بلیط ها می توانید به بلیط پرواز خارجی ارزان دلخواه تان دسترسی پیدا کنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید. 

    درست است که شما هواپیما را برای زودتر رسیدن به مقصدتان و صرفه جویی در زمان انتخاب کرده اید و حاضر هستید برای اینکه زمان شما از بین نرود هر چقدر که نیاز باشد پرداخت نمایید. 

    اما در کنار ارزش مندی زمان می توانید بلیط پرواز خارجی تان را نیز پیدا کنید که ارزان تر از بقیه بلیط ها باشد. با این کار شما با یک تیر و نشان زده اید. هم بلیط پرواز خارجی ارزان خریده اید و هم زمان رسیدن به مقصدتان سریعتر شده است. 
    تهیه ارزان بلیط پرواز خارجی 
    برای تهیه ارزان بلیط پرواز خارجی باید به مواردی توجه کنید. دقت کنید که شما هم در نوع خرید چارتر و هم در نوع سیستمی می توانید بلیط پرواز خارجی ارزان پیدا کنید. شاید در سیستمی بلیطی را بخرید که از همتای چارتر شده اش ارزان تر باشد. 
    در صورتی که در زمان های شلوع و پرمسافر قصد سفر دارید خرید بلیط پرواز خارجی از هر دو نوع تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. مثلا در ایام تعطیل و خاص فرقی ندارد که بلیط شما چارتری باشد یا سیستمی. هر دو در قیمت تان زیاد متفاوت نیستند. 
    پرواز ها خارجی در وسط هفته! 
    اما در روزهایی که مسافر کم است برای اینکه بلیط پرواز خارجی شما ارزان تر باشد می توانید از بلیط هایی که شرکت های چارتر کننده ارائه می دهند استفاده کنید. این شرکت ها بلیط پرواز خارجی ارزان را برای شما آماده می کنند. 
    این به این خاطر است که شرکت های چارتر کننده در این زمان ها قیمت صندلی های مانده در هواپیما را پایین می آورند تا متوجه ضرر نشوند و بتوانند همه صندلی های اجاره کرده خودشان رابه فروش برسانند. این روند در ساعات نزدیک به پرواز هواپیما نیز تشدید می شود و در ساعات مانده به زمان پرواز قیمت های ارزان تر و پایین تر می آید. 

  • شما باید قیمت های همه این پروازها را کنترل کنید و منتظر فرصتی مناسب برای خرید بلیط پرواز خارجی باشید. همین که شرایط را با اوضاع خودتان موافق دیدید دست به کار شوید و بلیط دلخواه خودتان را در زمان های باقیمانده به پرواز خارجی انتخاب و خریداری کنید. این کار اصلا هم سخت نیست فقط باید کمی حوصله و تحمل به خرج بدهید.بلیط همه ایرلاین هایی که از مبدا ایران به سایر نقاط دنیا پرواز می کنند را می توانید در دل سفر پیدا کنید.
  •  

    1. از این ایرلاین ها می توان به لوفت هانزا, امارات, قطر ایر, ترکیش ایر, ایر فرانس, و دهها خطر پروازی خارجی دسترسی داشته باشید.[*]همینطور خطوط پروازی خارجی که در داخل ایران نیز خدمات می دهند مانند پرواز خارجی ماهان, ایران ایر, آتا و بقیه خطوط هوایی ایرانی را می توانید در دل سفر پیدا کنید. تمامی بلیط های خارجی این ایرلاین ها در دل سفر یکجا جمع شده اند.شما همچنین می توانید خیلی از پروازهای داخلی سایر کشورها را نیز در دل سفر پیدا کنید. پروازهایی که بین شهرهای مختلف اروپایی اتفاق می افتد در دل سفر موجود هستند.

    2. چگونه از مبدا خارجی اطلاع داشته باشیم؟ 
      مثلا اگر قصد خرید بلیط پرواز خارجی از مبدا پاریس به آمستردام را دارید می توانید آن را به راحتی از سامانه دل سفر پیدا کنید و قیمت آن را به صورت ریالی پرداخت کنید. 
      همه بلیط های پرواز خارجی که توسط خطوط هوایی ایرانی و خارجی عرضه می شود را در دل سفر پیدا کنید و با مشخص کردن مقصدتان آن را خریداری کنید. 
      برای پرداخت قیمت بلیط پرواز خارجی نیازی به مسترکارت یا روش های پرداخت ارزی ندارید و با کارت های بانکی ایرانی که به شبکه شتاب متصل شده اند می توانید اقدام به خرید این پروازهای خارجی کنید. 
      شما در صورت انصراف از سفر خارجی می توانید بلیط پرواز خارجی خریداری شده تان را لغو کنید و قیمت بلیط پرواز خارجی را بعد از تماس گرفتن با ما و اعمال برخی جریمه های قانونی دریافت کنید. 


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ