سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از جاهل انتقاد مکن، که دشمنت می دارد، و از عاقل انتقاد کن، که دوستت می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 98 آذر 24 , ساعت 11:15 صبح

پرواز حس زیبایی است که از انسان های بسیار زیادی دوست دارند آن را تجربه کنند. برادران رایت بعد بارها شکست توانستند ان ار برای اولین بار در دنیا اجرایی کنند. از سال 1913 که هواپیما توسط برادران رایت اختراع شذ تا به امروز زمان بسیار زیادی سپری شده است.

 اولین پرواز در آسمان ایران در سال 1292 توسط یک خلبان لهستانی به نام کوزمینسکی انجام شد. در آن زمان به قدری این پرواز برای مردم ایران و شاه آن زمان جالب بود که همگی برای فرود این فروند هواپیما لحظه شماری می کردند. حنی پادشاه با تمامی خدم و حشم به بازدید از آن هواپیما رفته بود.

از آن زمان تا به امروز سالهای زیادی میگذرد و هواپیما تغییرات زیادی به خود دیده است. در این بین وسایل نقلیه بسیاری یادی با هواپیما برای جابجایی افراد و بارها روی کار آمدند که قطار، اتوبوس و کشتی از این دست به شمار می روند. برای استفاده از این وسیله های نقلیه مبالغ مختلفی در نظر گرفته می شد.

امروزه نیز شرکت های مختلف هواپیمایی، ریلی و جاده ای برای درآمدزایی و جبران هزینه های انجام شده، بلیط ها را ارائه می دهند. بسیاری از متقاضیان سفر با هواپیما هزینه های آن را در نظر میگیرند. اگر مایلید در سفر با هواپیما هزینه های خود را کاهش دهید در این مطلب ما را یاری کنید.

5 تکنیک خرید بلیط هواپیما ارزان?

شناخت هواپیماهای ارزان کشور

امکانات ارائه شده با رابطه مستقیم دارد. هر چه امکانات و خدمات ارائه شده توسط شرکت های هواپیمایی بیشتر و لوکس تر باشد، بها بلیط هواپیما نیز بیشتر خواهد شد. برای خرید بلیط هواپیما ارزان باید از هواپیماهایی با امکانات محدود استفاده کنید. با شناخت هواپیماهای ارزان کشور عزیز ایران می توانید این امر را آسان تر میسر کنید.


چارتر سفر کنید

بخش یا تمامی بلیط های هواپیما را شرکت های چارتر کننده خریداری می کنند و قیمت های خود را طبق استانداردهای موجود ارائه می دهند. شرکت های چارتر کننده با توجه به نزدیکی زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت بلیط های خود را با تخفیف ارائه می دهند. شرکت های چارتر کننده با این عمل از ضررهای احتمالی آینده جلوگیری می نمایند. بلیط های چارتر هزینه های سفر را کاهش خواهد داد.

5 تکنیک خرید بلیط هواپیما ارزان?

اواسط هفته سفر کنید

اگر زمان سفر در اختیار خودتان است، اواسط هفته را برای سفر انتخاب کنید. بسیاری از شرکت های هواپیمایی با توجه به این که مسافران کمی را در اواسط هفته دارند، بلیط های خود را با تخفیف ارائه می دهند تا متقاضیان بیشتری را جذب نمایند.


صبح یا شب را انتخاب کنید

عوامل بسیار زیادی بر قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار خواهد بود. یکی از این عوامل تعیین کننده ساعت زمانی پرواز است. اگر در سر خود رزرو بلیط هواپیما را می پرورانید، بازه زمانی صبح و یا شب را انتخاب کنید تا ارزانترین بلیط هواپیما را تهیه کرده باشید.

 

از کجا بخرید

برای خرید بلیط هواپیما  می توانید به سایت ما به آدرس https://tikban.com مراجعه کنید.

انتخاب سایت برای خرید و رزرو بلیط هواپیما بسیار حیاتی است. سایت تیک بان یکی از معتبرترین و ایمن ترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما است که با بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی همکاری می نماید.

منبع: 5 تکنیک خرید بلیط هواپیما ارزان



لیست کل یادداشت های این وبلاگ